En kolay kitap okuma yolu; Storytel | Ali Karahisar

En kolay kitap okuma yolu; Storytel

Merhaba Arkadaşlar;

Çalışırken en ufak ses bile bazen dikkatimizi dağıtabiliyor. Bu konuda en çok muzdarip olanlardan bir tanesi de benim. Yaklaşık bir sene öncesine kadar, çalışırken ses duymaktan nefret ediyordum diyebilirim.

Bir sene önce ise Spotify'ın o meşhur listesi girdi hayatıma; Maksimum konsantrasyon. İlginç bir şekilde bu liste çalarken çalışabiliyordum. Ardından bir de Noizio ile doğa sesleri açınca yemede yanında yat oluyordu.

Ancak bundan bir kaç ay önce bir uygulama ile karşılaştım adı Storytel'di. Bu uygulamayı kullanmak isteyeceğimi düşündüm. Yaklaşık bir hafta öncesine kadar bunun için bir fırsat bulamadım. Doğal olarak bu fırsat bulamama bahaneden başka bir şey değil.

Çok sevdiğim bir arkadaşım olan Celil uygulama hesabını denemem adına bana verdi. Şu an bu yazıyı yazarken arka planda Storytel üzerinden bir kitap dinliyorum.

storytel

Storytel Bana Ne Kattı?

Kitap okumama bahanesini elimden aldı. Çalışırken hem kitap dinleyip hem de dikkatim dağılmıyor. İnsanoğlunun en sevdiği şey olan bahane üretme kısmını pasif konuma getiriyor benim için.

Yolculuklarım esnasında kitap okuyamıyorum, vücudum isyan ediyor. Sonrasında saçma bir şekilde panik atağımı tetikleyerek mide bulantısı ve soğuk terlemelere yol açıyor. Bünyeme ters geliyor vesselam. Buna taşıt tutması ya da hareket hastalığı deniyor. (Kaynak: https://www.florence.com.tr/tasit-tutmasi-hareket-hastaligi)

Yolculuk sırasında kitap okumamak için çok güzel bir bahane. İşte artık bu bahaneyi de rafa kaldırmış oldum.

Bu çok güzel uygulamayı, Google Play ve Apple App Store üzerinden indirebiliyorsunuz. Üstelik ilk 14 gün ücretsiz olarak kullanabiliyorsunuz. Ancak sonrasında aylık olarak ise 35₺ olarak ücretlendiriliyor.

Ücret ülke şartlarına göre pahalı. En azından yorumların çoğu bu yönde. Ama buradan dinleyebileceğiniz kitapları satın alıp okumaya kalksanız, çok daha fazla para vereceğinizi de unutmamak gerekiyor.

Uygulamanın Android versiyonunu buradan, iOS versiyonunu ise buradan indirebilirsiniz.


Sağlıcakla.
Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim :), eğer burada ki çözümler veya bilgileri işinize yaradıysa sizde aşağıda bulunan butonlar yardımıyla paylaşırsanız başkaları da yararlanabilir. Ayrıca bundan sonra ki yazılardan haberdar olmak için Ücretsiz E-Posta Aboneliği yaparsanız çok motive edici olabilir :)

Yeni yazılarımdan haberdar olun!

Paylaş:



    Yorumlar - 0 Yorum :

Yorum Gönder