Homebrew - Depends on mac Hatası Çözümü | Ali Karahisar

Homebrew - Depends on mac Hatası Çözümü

Merhaba Arkadaşlar;

Hayatıma girdiği günden beri Homebrew kullanıyorum, mükemmel bir hız katmış gibi hissediyorum. Yazılarımda bazen yazıyorum güncel program takıntım var, bunun sebebi ise güvenlik takıntısı diyebilirsiniz.

Program güncellemelerini tek bir satır ile yazıp, güncelleme kolaylığı sağlaması, Homebrew'ı benim için vazgeçilmez kılıyor. Ancak az önce güncellemelerimi yaparken, VLC media player hariç tüm uygulamalar güncellendi.

VLC media player güncellenirken şöyle bir hata verdi;

Error: Cask 'vlc' definition is invalid: invalid 'depends_on macos' value: ":lion"

Bu hatayı aldıktan sonra, tekrar yükleme yapmak istediğimde de hata verdi. O zaman kaldırıp, tekrar kurayım dedim, hop terminal satırında yine aynı hata;

Error: Cask 'vlc' definition is invalid: invalid 'depends_on macos' value: ":lion"

Biraz araştırma sonucunda çözümü buldum. Aşağıda yer alan kodu terminal'e yapıştırıp, işlemin bitmesini bekledikten sonra, güncelleme işlemi başarıyla sonuçlandı.

Homebrew, definition is invalid: invalid 'depends_on macos' hatasını gidermek için gerekli kod;


/usr/bin/find "$(brew --prefix)/Caskroom/"*'/.metadata' -type f -name '*.rb' -print0 | /usr/bin/xargs -0 /usr/bin/perl -i -0pe 's/depends_on macos: \[.*?\]//gsm;s/depends_on macos: .*//g'

Sağlıcakla.

Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim :), eğer burada ki çözümler veya bilgileri işinize yaradıysa sizde aşağıda bulunan butonlar yardımıyla paylaşırsanız başkaları da yararlanabilir. Ayrıca bundan sonra ki yazılardan haberdar olmak için Ücretsiz E-Posta Aboneliği yaparsanız çok motive edici olabilir :)

Yeni yazılarımdan haberdar olun!

Paylaş:



    Yorumlar - 0 Yorum :

Yorum Gönder