Toshiba SSD Utility, Mac OS'a nasıl yüklenir | Ali Karahisar

Toshiba SSD Utility, Mac OS'a nasıl yüklenir

Merhaba Arkadaşlar;

SSD Upgrade yaptığımı yazmıştım geçenlerde. Ama bugün tekrar ve tekrar şunu söyleyebilirim ki, merak çok kötü bir duygu. Geçenlerde, Toshiba'nın internet sitesine girdiğimde, kullandığım Toshiba SSD için bir güncelleme yayınlandığını gördüm.

Güncelleme dosyasını indirdikten sonra, Mac OS için gerekli adımları yerine getirmeme rağmen, bootable USB yani önyüklenebilir bir USB hazırlamama rağmen GRUB hata veriyordu ve dolayısıyla işlemleri yapamıyordum. Peki; Toshiba SSD Utility'yi Mac Os'a nasıl yükleyecektim, bu problemi nasıl çözecektim. Ne yazık ki; Windows işletim sistemiyle.

toshiba-ssd-utility

Windows işletim sistemli bir PC'ye SSD Utility programını kuruyoruz. Ondan sonra USB belleği, PC'ye bağlıyoruz. En az 512MB bir USB bellek olmasını öneririm. SSD Utility programını çalıştırıp, Maintenance sekmesinden, önyüklenebilir USB'yi oluşturuyoruz. Gerekli dosyaları indirip, yüklemeleri program tamamlayacaktır.

Ardından USB'mizi Mac OS yüklü makinemize takıp, sistemi kapatıyoruz. Ardından Mac OS yüklü makinemizi açarken Alt/Option tuşuna basarak açıp, EFI Boot yazan diski seçiyoruz. Toshiba SSD Utility açılacak ve artık gerekli güncellemeleri yapabilirsiniz.


Sağlıcakla.
Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim :), eğer burada ki çözümler veya bilgileri işinize yaradıysa sizde aşağıda bulunan butonlar yardımıyla paylaşırsanız başkaları da yararlanabilir. Ayrıca bundan sonra ki yazılardan haberdar olmak için Ücretsiz E-Posta Aboneliği yaparsanız çok motive edici olabilir :)

Yeni yazılarımdan haberdar olun!

Paylaş:



    Yorumlar - 0 Yorum :

Yorum Gönder