İzledim Sonunda - Black Panther | Ali Karahisar

İzledim Sonunda - Black Panther

Merhaba Arkadaşlar;

Black Panther'i izledim sonunda, uzun zamandır listemdeydi ama bir türlü izleyememiştim. Daha öncesinde zaten Avengers Infinity War izlediğim için zaten sonunu tahmin ediyordum. Ama bir şey söylemek istiyorum bu konu hakkında, bu kadar sonrası tahmin edilebilir bir filmi yapmayı nasıl başardınız. Önce filmin konusuna bir bakalım, sonrasında yorumlarımı yazacağım.



Filmin Konusu



Babasının ölümünden sonra Wakanda Kralı olan T'Challa, tahta sahip çıkmak için gözlerden uzak bir şekilde ve gizlenmiş olarak yaşayan, teknolojik açıdan ise bilinen dünyadan ileri seviyede olan wakanda'ya geri döner. İhanet ve tehlike ile karşı karşıya kalmış olan genç kral, düşmanlarını yenmek, halkının güvenliğini sağlamak ve yaşam biçimlerini korumak için işbirliği yapmalı ve hem tahtını hem de itibarını düzeltmelidir.

Film Hakkında Yorumum

Wakanda kralı T'challa yani sevgili Black Panther'in filmini izledim dün akşam. Aldık cipsimizi, çekirdeğimizi, içeceklerimiz ile beraber hatun ve çocuklar ile oturduk izledik filmi. Uzun zamandır böyle bir film izlememiştim. Hangi konudan bahsettiğimi yukarıda yazdım ama yine de yazayım. Bir film içerisinde hiç mi şaşırmaz insan, hep mi tahmin edilebilir bir sonraki sahne? Filmi sanki daha önce izlemiş gibiydim. Dejavu yaşamış gibiydim izlerken.

Spoiler falan yemenize gerek yok, izlemiş olan varsa ne demek istediğimi anlayacaktır. Çocuklarınıza hikaye okurken, bir sonraki yaşanacak olayı, verilmek istenen dersleri daha iki satır okuduktan sonra kitabın tüm içeriği canlanır ya hafızanızın derinliklerinde, işte öyle bir film black panther.

Film hakkında bir şeyler söylemem gerekirse eğer, filmler arasında bağlantı sağlamak için çekilmiş bir Marvel filmi. Görsel şölen barındırıyor film, efektleri çok güzel bir şekilde yapılmış. Sonda yer alan iki adet after credits sahnesi ise iyiydi. Gelecek cidden böyle olabilir mi? diye düşünmeden edemediğiniz, teknolojik gelişmeleri güzel yorumlamış ve tematik olarak yansıtmış bir film. Keşke efektler kadar senaryo daha doğrusu kurgu üzerinde de çalışma yapılsaymış demekten geri alamadım kendimi film bitince. Marvel Cinematic Universe içerisinde ki en basit filmlerden biri diyebilirim. İyi de hasılat yapmış okuduğum kadarıyla ama bu iyi film olduğunu göstermiyor işte.



Sağlıcakla.
Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim :), eğer burada ki çözümler veya bilgileri işinize yaradıysa sizde aşağıda bulunan butonlar yardımıyla paylaşırsanız başkaları da yararlanabilir. Ayrıca bundan sonra ki yazılardan haberdar olmak için Ücretsiz E-Posta Aboneliği yaparsanız çok motive edici olabilir :)

Yeni yazılarımdan haberdar olun!

Paylaş:



    Yorumlar - 0 Yorum :

Yorum Gönder