Ve Sonunda Başladım | Ali Karahisar

Ve Sonunda Başladım

Merhaba Arkadaşlar;

Ve işte sonunda başladım...

Uzun bir süre boyunca yapılacaklar listesinin en başında duruyordu. Aslında son iki senedir de niyet etmiştim ancak farklı durumlar nedeniyle başlayamamıştım. Artık başladım. Neye başladın diye soracak olursanız eğer; Yüksek Lisans.

Evet artık bir yüksek lisans öğrencisiyim. Açıkçası çok uzun zaman sonra öğrenci olunca, zorluklarını unuttuğumu farkettim. Hele bir de işin içinde yüksek lisans olduğu için sürekli bir araştırma, makale, sunum v.s.

ve-sonunda-basladim

Peki Hangi Üniversite ve Hangi Bölüm

Ben bölüm olarak tercihimi Siber güvenlik yönünde seçtim. Çünkü içinde yer aldığım projeler, haftasonu kodlamaları, kafamda yer alan projelere bakınca çoğunun güvenlik tarafı ağır basmış zihnimde. Zaten ilk yüksek öğretim öğrenciliğim döneminde de data security yani veri güvenliği alanıyla çok ilgiliydim.

Üniversite olarak ise tezli pek fazla seçenek yoktu önümde. Bu yönde tercihim ise İstanbul Ticaret Üniversitesi'nin Fen Bilimleri Enstitüsü oldu. Akademik kadrosunun iyi olmasının yanında, yapılan çalışmaların benim ilgilendiğim alanlarda olması cezbedici başka bir taraf oldu.

Yaklaşık bir aydır derslere giriyorum, çok da güzel ilerliyor. Bakalım tez konumuz ne olacak, başarılı bir şekilde altından kalkabilirim umarım.


Sağlıcakla.
Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim :), eğer burada ki çözümler veya bilgileri işinize yaradıysa sizde aşağıda bulunan butonlar yardımıyla paylaşırsanız başkaları da yararlanabilir. Ayrıca bundan sonra ki yazılardan haberdar olmak için Ücretsiz E-Posta Aboneliği yaparsanız çok motive edici olabilir :)

Paylaş:



    Yorumlar - 0 Yorum :

Yorum Gönder