Vatani Görev Tamam... Sağol | Ali Karahisar

Vatani Görev Tamam... Sağol

Merhaba Arkadaşlar;


Bana göre uzun bir süre,  askeriye de ki arkadaşlara göre kısa bir süre olan askerlik görevimi 361 KD olarak, Ankara Etimesgut Zırhlı Birlikler Okulu ve Eğitim Tümen Komutanlığında tamamladım.

Zırhlı Birlikler çok büyük ve güzel bir birlik. İçerisinde olan çoğu birlik, 15 Temmuz 2016 tarihinde ki hain darbe girişiminden sonra başka bölgelere kaydırıldı ya da lağvedildi. Zırhlı birliklerde acemilik, doldurucu ve kısa dönem askerlik yapanlar için 3 hafta, tank şoförü, tank nişancıları için 2 aydır. Kış aylarında gidecekler için soğuk olacağını söyleyebilirim, ben Kasım celbinde gittim ve kuru ve berbat bir soğuk vardı.





Zırhlı birlikler marşı, acemilik süresince en çok söyleyeceğiniz ve duyacağınız marşların başında geliyor.

Zırhlı birlikler marşı;

Titrerler heybetinden mavi gökler, şu yerler.
bize şanlı, kahraman zırhlı birlikler derler.
yürüyen birer dağız, coşkun seliz, tufanız.
kükreyen aslanlarız, deviz, ateşiz, kanız. 
bir yıldırım hızıyla saldırırız düşmana.
vatan mukaddes yurdum, tanrı şahittir ona. 
uzanamaz biz varken düşmanın namert kolu.
savaş için kalbimiz şevk dolu, iman dolu.
açınca tanklar ateş, sanki gürlüyor gökler.
var ol milletin gücü, aslan zırhlı birlikler. 
bir yıldırım hızıyla saldırırız düşmana.
vatan mukaddes yurdum, tanrı şahittir ona.

Bu süreç içerisinde her hangi bir şekilde blog ile ilgilenemedim. Yorumlara cevap verememem bu nedenledir. Allah'ın izniyle bundan sonra devam edeceğiz yazmaya :)

Allah utandırmasın.
Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim :), eğer burada ki çözümler veya bilgileri işinize yaradıysa sizde aşağıda bulunan butonlar yardımıyla paylaşırsanız başkaları da yararlanabilir. Ayrıca bundan sonra ki yazılardan haberdar olmak için Ücretsiz E-Posta Aboneliği yaparsanız çok motive edici olabilir :)

Yeni yazılarımdan haberdar olun!

Paylaş:



    Yorumlar - 0 Yorum :

Yorum Gönder