Wordpress Temalarında Kısa Kod Desteği | Ali Karahisar

Wordpress Temalarında Kısa Kod Desteği

Merhaba Arkadaşlar;

Yaptığım web sitelerinden bir tanesi için dün slider entegrasyonu istendi. Wordpress altyapısı kullandığım sistem için, ufak bir eklenti ile sorunu halledecektim ancak, kullandığım tema da short code yani kısa kod desteği bulunmamaktaymış.

wordpress-logo


Kısa kod desteği olamayan temaya, bu özelliği kazandırmak için Wordpress Codex üzerinde biraz araştırma yaptım ve bir çözüm buldum.


Bu çözüm ise basit öncelikle aşağıda verdiğim kodları ve açıklamasını yapayım.

Kullanılan kod;

  if (is_home() || is_front_page()) {//Eğer Anasayfa ya da Sabit ön sayfa ise
        echo do_shortcode("[KullanılacakKısaKod]"); // Bu kısa kodu dosyaya yaz ve çalıştır.
    }

Şeklinde bir kod blogu ile çözümü sağladım. Bu kodu temanızın hangi sayfasında kullanmak istiyorsanız o sayfasında kullanabilirsiniz. Ben header.php sayfasında kullanarak sorunu çözdüm.

Sağlıcakla.

Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim :), eğer burada ki çözümler veya bilgileri işinize yaradıysa sizde aşağıda bulunan butonlar yardımıyla paylaşırsanız başkaları da yararlanabilir. Ayrıca bundan sonra ki yazılardan haberdar olmak için Ücretsiz E-Posta Aboneliği yaparsanız çok motive edici olabilir :)

Paylaş:



    Yorumlar - 0 Yorum :

Yorum Gönder