Pagepeeker Kullanımı | Ali Karahisar

Pagepeeker Kullanımı

Merhaba Arkadaşlar; Bu makalemiz de pagepeeker nasıl kullanılır onu anlatacağım. Pagepeeker; internet sitelerinin anlık olarak ekran görüntülerinin çekilmesini ve yayınlanmasını sağlayan bir sistem. Ekran görüntüsünden kastım ise, thumbnail denilen önizleme görüntüleri. Bir projemde gerekli olduğundan kullanmak durumunda kaldım ve kullanımı da cidden çok basit. Pagepeeker'ın 5 adet görüntü boyut seçeneği var. Ancak premium accountlar farklı boyutlarda işlem yapabiliyormuş sitesinde yazdığına göre. Pagepeeker görüntü boyutları;

t Tiny 90 x 68 pixels
s Small 120 x 90 pixels
m Medium 200 x 150 pixels
l Large 400 x 300 pixels
x Extra large 480 x 360 pixels
pagepeeker


API bilgilerine göre link kullanımı ise aşağıda ki şekilde olmakta;
http://free.pagepeeker.com/v2/thumbs.php?size=x&url=google.com
Şimdi bu işlemi nasıl yapacağız, aslında çok basit yukarıda ki linki img tagının src kısmına yazıyoruz;
img src="http://free.pagepeeker.com/v2/thumbs.php?size=x&url=google.com"
Sonuç ise;
pagepeeker-sonuc

İşte bu kadar :)
Sağlıcakla.
İlgili Aramalar:pagepeeker,pageppeker kullanımı,nasıl,kullanılır,site ekran görüntüsü alma,programlama,site thumbnail yapma,yapılır,html,php,asp,aspx

Paylaş:



2 Yorum :
  1. Merhabalar Ali bey,bir çok web sitesinde pagepeeker logosunu görüyorum,bunun ne olduğunu ne işe yaradığını öğrenmek istiyorum,çünkü benimde bir web sitem var, belki benimde işime yarar diye. Araştırma yaparken google aramalarımdan sonra sizin sitenizi buldum.Ancak açıkcası bu yazınızdan bir şey anlayamadım, nasıl yapıldığını daha ayrıntılı anlatabilirseniz daha iyi olur diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba;

    Makale içeriğinde javascript ile ilgili bir sıkıntı yaşanmış, problemi düzelttim. Şu an makale içeriği daha anlaşılır bir durumda.
    İyi günler.

    YanıtlaSil