Google Sıra Bulucu Yayında | Ali Karahisar

Google Sıra Bulucu Yayında

Merhaba Arkadaşlar; Hepimiz sitemiz için yoğunlaştığımız kelime de Google üzerinde kaçıncı sırada bulunuyoruz, en merak ettiğimiz konulardan bir tanesi bu.

Bu işlemi Wmaraci gibi siteler de çok güzel bir şekilde öğreneceğimiz araç mevcut, ama sınırlı sorgulama yapabiliyorsunuz. Ben ise bu durumdan canım sıkılınca oturdum kendim uğraştım ve kendime bir tane yaptım :) . Tabii ki doğal olarak bir sorgulama sınırı bulunmuyor. Bundan sonra verdiğim örnek php projelerini üzerinde yayınlayacağım Programlarım sitesinde hizmete soktum.

 Araca; http://programlarim.esy.es/SiraBulucu linkinden erişebilirsiniz.

Sorgulama aracı güncelleme; Bootstrap, jquery, bootbox ile tasarım iyileştirmeleri. Bug Fixed.
Sistem şu an kapalı konumdadır. En kısa zamanda altyapı değişikliği yapılıp konu güncellenecektir.

Umarım işinize yarar,
Sağlıcakla

Paylaş:



    Yorumlar - 0 Yorum :

Yorum Gönder