Blackberry telefona VCF uzantılı rehber yükleme | Ali Karahisar

Blackberry telefona VCF uzantılı rehber yükleme

Merhaba Arkadaşlar;

Uzun uğraşlar sonucu başarılı bir şekilde üzerinden geldim ve çözümü yazmak istedim. Öncelikle tüm rehberinizi VCF uzantılı olarak kaydettiğinizi varsayıyorum :)

BBLogo



Bilgisayarımıza ABC Amber vCard Converter programını indirdikten sonra programa vcf uzantılı dosyayı yüklüyoruz. Ardından BlackBerry'nin desteklediği .ipd dosyası olarak kaydediyoruz. BlackBerry desktop manager aracılığıyla geri yükleme işlemini üst menü üzerinde yer alan cihaz sekmesinin altında bulunan "Geri Yükle" seçeneği üzerinden sağlayabilirsiniz.

Ben VCF dosyasının direkt telefondan çekilmesini önermiyorum, google üzerinden rehberi yedekleyip, VCF olarak kaydettiğimde çok daha sağlıklı sonuç aldım.

Sağlıcakla.
Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim :), eğer burada ki çözümler veya bilgileri işinize yaradıysa sizde aşağıda bulunan butonlar yardımıyla paylaşırsanız başkaları da yararlanabilir. Ayrıca bundan sonra ki yazılardan haberdar olmak için Ücretsiz E-Posta Aboneliği yaparsanız çok motive edici olabilir :)

Yeni yazılarımdan haberdar olun!

Paylaş:



4 Yorum :
  1. ya sen ne mübarek bir adamsın sene 2015 te bir telefona rehber atmakla hayvan gibi uğraştım saatlerce uğraştım sonunda seni buldum ve hallettim eyvallah süpersin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  2. Hocam yıl olmuş 2017 ama bu yazıların hala işe yarıyor :) desteğin için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için ben teşekkür ederim size. İşinize yaramış olmasına sevindim. :)

      Sil